Solvalla

Hej.
Nu är jag här igen för att skriva lite om vad som har hänt sen i söndags då jag skrev senast.
Det har i ju för sig inte hänt så jätte mycket men men. Måndagen och tisdagen jobbade jag som vanligt och det gick bra, lagom mycket att göra så att tiden gick i alla fall = ).
I tisdags när jag jobbade så sms D och sa att jag skulle klä mig varmt på onsdagen för vi skulle både vara ute och inne. Vi hade nämligen pratat om att göra nått och nu hade han kommit på en plan om vad. Sen på kvällen så pratade vi om det på msn också. D frågade om jag var nyfiken och jag sa attt jag var ganska neotral. Jag trodde vi bara skulle ta en ppromenad och sen fika eller nått för då är man både inne och ute.
Sen på jobbet igår, onsdag, så sms D och sa attt vi skulle gå på Solvalla = D. Så då kunde jag tänka på vad jag skulle ha på mig lite bättre för nu har det ju blivit höst och det är ganska kallt att stå ute och kolla på hästarna på Solvalla, vilket man måste göra.
Det var jätte kul att gå på Solvalla, för det var jätte länge sen jag var där och D kan massor om hästar och trav och han sattsade pengar i varje lopp typ. Han vann inet så mycket i alla lopp bara pengarna tillbaka ungefär men i det sista loppet vi såg så satsade han på en häst som Erik Adielssons körde i stället för Goops häst. Alla andra satsade på Goops härst så där skulle man inte få så mycket om han vann. Eriks häst låg ganska dåligt till hela loppet men han avanserade ändå lite då och då och sen på slutet bara sprang han förbi alla andra hästar så han vann. Och det gjorde D också så han vann en del pengar alltså så sen var han jätte glad resten av kvällen. Så efter det loppet åkte vi hem för då var klockan ganska mycket och det var väldigt kallt.
Så vi åkte hem till D kollade lite på TV och sen gick vi och la oss. Sen imorse körde D hem mig för han skulle jobba och jag har eftermiddag idag. Så jag åkte hem och sov en stund till.
Sen när jag vakanade så duchade jag och ått frukost och kollade på film och nu ska jag snart iväg till jobbet.
Sen ikväll får jag se vad jag gör, funderar på att åka hem till D och sova där för jag har eftermiddag imorgon också och D är ledig. Sen ska jag jobba i helgen igen...inte  så kul men men det funkar.
A just det ja om du läser detta idag Anki så ringer jag dig i kväll när det har lungnat ner sig på jobbet lite, vid senast sju, bara så du vet = ). Såg att du hade ringt igår nämligen och ja jag suger på att ringa upp folk när jag har missat ett samtal.
//Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0