Yellow Submarine

Hej.
Nu är jag här igen och tänkte skriva lite om vad som har hänt den senaste riden. Fast det har inte hänt så mycket....Har jobbat som vanligt hela tiden typ men var ledig nu i helgen faktiskt och det var jätte skönt.
På jobbet går det bra, har lärt mig det mästa som man ska på datorn nu men är fortfarande en del kvar där men men det kommer väll det också. Körde en del truck också i veckan specielt på torsdagen för då var våran truckförare ledig. Det gick jätte bra förutom att jag gick in i nån konstig vass grej som låg vid spåren och fick ett en desimeter långt riv sår på benet. Jag trodde att det skulle blöda jätte mycket för det gjorde så jävla ont men som tur var så blev det mest rött och blöde bara lite där det blev som djupast. Men som sagt det sved så fort byxorna kom på det = hela tiden och så fick jag halta runt lite. Men det är ju sånt som händer.
På fredagen efter jobbet var jag halft som halft död så låg bara i soffan och kollade på Idol med morsan och ått glass. Var as skönt. Hade tänkt lite att träffa en kompis men han skulle repa och jag var trött så blev inget = (.
Sen på lördagen åkte jag hem till D och ått kebab och kollade på Sverige - Danmark matchen och sen kollade vi på film och sov.
På söndagen så var det ganska lungt, fick sjus hem av D och sen duchade jag och åkte hem till Bella för att äta och ha Beatels spelkväll. Carro kom och var med också.
Vi spelade Beatels rockband alltså sjöng, splade trummor och gittar. Det var jätte kul faktiskt och men blev duktigare och duktigare. Men sen på slutet när vi började bli trötta och så så kanske det inte blev så bra längre = ) men kul var det.
Bellas pojkvänn Niklas kom också när han hade jobbat klart och kollade vad vi hade lärt oss. Sen när det var dags att åka hem så körde Niklas hem Carro först och sen mig till spånga så jag kunnde ta nattbussen hem.
Idag är jag ledig och ska in till stan om en stund och fika med Bella mellan hennes lektioner och sen har jag eftermiddag både tisdag och onsdag på jobbet så det är skönt. Men sen ska jag jobba i helgen igen...
//Ida


Detta körde vi och det var as kul = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0