Aint No Mountain High Enough

Hej.
Nu är det söndag igen och har inte hänt så mycket dom senaste dagarna, jobbat och gick ut med bla Bella, Niklas och Jonas i fredags. Vi var på Limmrick och hade det jätte trevligt. När vi sen skulle hem så skulle jag och Jonas med samma buss hem så fick sällskap hem, det var trevligt. Men innan det så var vi på MacDonalds och vi fick med oss Bella och Niklas också och dom kanske inte var överlyckliga över det men men = ).
Sen på lördagen så jobbade jag eftermiddag och jag kanske inte var jätte pigg men det gick bra i alla fall. Sen efter jobbet åkte jag hem och tog det lungt en stund och sen sova jag för jag jobbade förmiddag idag. Gick jätte bra på jobbet idag, var en hel del reperatörer inne och så. Sen efter jobbet har jag bara kollat på TV och taggit det lungt. Sen nu på kvällen så har jag gjort äppelpaj som vi snart ska äta och jag hoppas den blev bra.
I veckan kommer det nog inte hända så mycket. Men jag är ledig från tisdag eftermiddag till måndag eftermiddag. Ska bli jätte skönt, få sova ut ordentligt och träffa kompisar.
Ja just det ja sen så avgjordes ju vecko revyns blogg award vinnare 2009 och jag har varit inne och röstat så klart eftersom jag läser typ alla stora bloggar plus många till.
Och dom här fick priserna :

Årets nykomling...

FOKI!

 Kaxigast i bloggvärlden...

KISSIE!

 Årets kändisblogg...

MAGDALENA GRAAF!

 Årets blogginspiratör...

BLONDINBELLA!

 Årets manliga bloggare...

SCHULMANIA!

 Årets fashionista...

LISAPLACE!

 Årets mest originella blogg...

FOKI!

 Årets foto-/design-blogg...

NEVNARIEN!

 Årets veteran...

STINA-LEE!

 Guldpennan...

SANNA LUNDELL!

Årets blogg...

Foki

Jag tyckte det var rätt personer som vann, vissa kategorier kanske jag skulle vilja ändra på men men.

Ne nu ska jag äta äppelpaj så vi hörs sen.
//Ida


Foki som vann hela tre priser = ) grattis. Hennes blogg är jätte sött och rolig och rosa


Kommentarer
Postat av: Anki

Typ bort med den där Kissie från världens yta. När USA endå är ute och bombar kan dom väll släppa en i huvudet på henne...

2009-10-19 @ 22:54:13
URL: http://ankkii.blogg.se/
Postat av: ida

Hahah jag tycker hon är rolig

2009-10-20 @ 21:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0