I Gotta Feeling

Hej.
Nu var det ett tag sn jag skrev igen även fast jag har lovat mig själv att skriiva oftare men men.
Denna vecka då jag inte har skrivit så har jag varit ledig från jobbet, jätte skönt.
I onsdags så träffade jag Bella i stan och vi fikade och shoppade nästan hela dagen. I torsdags så åkte jag hem till Jessi för att snacka lite skit och bara umgås och sen så åkte jag hem till D och sov där. Sen åkte han upp till Hudik och jag åkte till stan för att träffa Tosse.
Sen på kvällen kom Anki förbi och vi kollade på Idol och ått Grek mat och pratade och lyssnade på musik och hade det jätte trevligt. Sen kom hennes kompisar Patrik och bacon förbi också och dom ville göra nått men det ville inte vi så blev en fika på MacDonalds och tog en natt fika. Sen sjusade Anki hem mig och jag gick och la mig och sov.
På lördagen så tog jag det messt lungt hela dan och kollade på film och lyssnade på musik och gjorde i ordning mig. Sen på kvällen kom först Jonas och sen x antal timmar senare pga glömda plånböcker och annat, kom Bella och Niklas också. OCh vi satt och pratde massor och drack och sen åkte vi in till Ace och dansade och drack hela kvällen. Det var as roligt. Sen åkte vi alla hem till mig och hade lite efter fest = att vi låg i mina föräldras säng och ått chips och pratade och hade det jätte mysigt. Sen sov vi och sen sov vi hela dagen typ för att var stört backis och allmänt döda. Men stackars Jonas var tvungen att åka hem för att sen repa och massa annat. Medans jag, Bella och Niklas låg och halv sov hela dan.
Men dom åkte hem sen på eftermiddagen och jag låg i soffan och mådde dåligt och där blev jag kvar tills mamma kom hem för då fick jag hjälpa henne att bädda och så kollade jag på bilder från hennes Spanien resa.
Idag har jag kollat på film, duchat, lagat middag och kollat på TV och nu ska jag snart åka till jobbet för att jobba eftermiddag.
Så ha en bra dag och ring mig om ni har tråkigt för det kan jag få sen på jobbet.
//Ida

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0