Working Class Hero

Hej.
Nu är jag här igen även fast det bara nästan har gått lite mer än en dag.
Men vill bara skriva av mig lite.
När jag kom till jobbet fick jag värsta välkommnandet ac några av gubbarna på jobbet haha. Jag gick nämligen förbi Lyften där dom roligaste jobbar. Där stod Sören och Kim och hälsade på mig och sen så sa Sören att jag var fin i håret, vilket inte jag tyckte för det var ny duchat och var fluffigt och lockigt men men. Kim kastade slägg kyssar efter mig hahah och Largo vislade på mig varje gång han såg mig, vilket var typ hela kvälle. Det är såna gubbar som jobbar på mitt jobb och såna man blir lite glad av också = ).
Gick förövrigt bra att jobba, var väldigt lungt och var hemma ganska tidigt ändå.
Idag hade jag D1 på jobbet = ganska så as tråkigt, sitter bara vid en dator. Men gick ganska bra idag i alla fall för det kom in lite reperatörer ibland och så hade jag saker att göra nästan hela tiden och då går ju tiden fortare.
Efter jobbet har jag inte gjort så mycket, bara kollat TV och lagat och ätit middag med mamma. Och nu senare har jag varit inne på Facebook och kollat bilderna som Bella lagt upp från i lördags... Ja dom var ganska okej faktiskt = ) sen fick jag alla andra på msn och dom kanske var lite värre. Kommer inte riktigt ihåg att det blev så många bilder tagna men dom var roliga att se och nu finns det bilder ute där jag är blond också ; )
Ne nu ska jag sova så jag orkar jobba resten av veckan också. Men slipper D1 i alla fall för där ska dom sitta och lära en som är ganska ny. Så jag får köra truck och massa andra roliga saker = )
//Ida


Japp detta är jag som blond och party haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0