Blondes Have More Fun

Hej.
Nu var det typ en vecka sen jag skrev igen men har inte hänt så mycket tycker jag, har messt jobbat. Jobbade i helgen tex men var ändå ute i lördags. I lördags hände det väldigt mycket saker. Först så jobbade jag till ungefär halv två och sen direkt hem till Anki för att färga om håret som hade blivit lite typ rosa aktigt. Så nu är det den blonda färgen jag vill ha igen = ).
Efter jag hade varit hos Anki i några timmar så åkte jag hem och fixade iordning mig, sen var det raka vägen hem till Bella för att bestäma vad hon skulle ha på sig och föra lite. Sen vid typ halv elva tror jag klockan blev så kom Niklas och hämtade oss så åkte vi till brommaplan.  Sen tog vi t-banan in till stan och 90's och ditt kom också Niklas kompisar som tex Jonas, Danne och två styckern Johan. 
På 90's blev det sååm klart massa dricka och dans och som vanligt var det hur kul som hälst. Jag och Bella hade kommit fram till att det var as länge sen vi var ute och dansade så det var lite extra kul = ). Och sen nu när man är blond också så är det nästan änu roligare. Jag vill inte riktigt att det ska vara så men blondiner har lite roligare ibland. Kan ju bara börja med att när jag hoppade på penel tåget till Bella så kollade ganska många personer på mig och måste jag skriva att alla var killar. Det var lite kul men inget man bryr sig om efter ett tag. Och jag tror att jag hade haft lika kul om jag fortfarande var brunett på 90's men man vet ju aldrig....
Sen när dom stängde så blev det först byten av telefon nummer och sen blev det natt matt för t-banan skulle inte gå fören ganska sent. Men jag tog med min mat för att hinna med min natt buss sen och den han jag med precis så var hemma klockan fyra ungefär.
Sen på söndagen sov jag till elva ungefär för att sen åka till jobbet vid ett ungefär och det var inte alls kul att jobba sen, mådde ganska så jätte dåligt men som tur var så var det lungt ooch inte jätte mycket att göra. Hade lite kompisar att sms också som mådde ungefär lika dåligt som jag.
På joobbet blev det oförberet drog och alkhol test också...Och jag trodde jag skulle åka ditt men jag blåste 0,0 så blev glad då men detta var klockan åtta på kvällen och huvudvärken hade gått över och allting så jag klarade mig.
Sen på måndagen var det jobb igen men vi var ganska många då så var ganska lungt och trevligt.
Efter jobbet kom D och hämtade upp mig så åkte vi och hämtade pizza  som vi sen ått hos honom och sen sov jag över där. Och imorse när han skulle köra hem mig så var det jätte mycket frost så D knappt fick bort det men det gick som tur var efter ett tag.
Idag har jag varit i stan med bella. Hon införskaffade sig ett PS3, är mycket stolt över henne = ) jag köpte en film, två skivor och lite kläder.
Sen åkte jag hem och låg i soffan och kollade film och tv resten av kvällen. Sen efter middagen satt jag och mina föräldrar och disskuterade vad man skulle ha med sig till Väst Indien och vi kom väll fram till att det bara blir svala sköna sommar kläder som typ kläningar och bikinisar = D.
Idag fyller ett gammalt x år till mig. Och jag sms grattis till honom och jag trodde inte han skulle ha samma nummer kvar och sen inte heller svara men han hade samma nummer och han svarade. Så vi sms lite under eftermiddagen. Och ja hans liv ser exakt ut som det gjorde när vi var tillsammans för snart ett år sen...Det ända som har hänt är typ att han har flyttat hem till en kompis istället för att bo hemma, och det behövde han. Så det var trevligt att sms lite med honom, känndes skönt. Men känndes ändå att för mig har det hänt så himnmla mycket sen vi gjorde slut, jag har förändras väldigt mycket, vuxit som människa och jag mår mycket bättre nu, har mina underbara kompisar ett samtal bort och har träffat massa nya roliga människor och ja jag lever värkligen livet nu.
//Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0