Curly Sue

Hej.
Nu är denna helg också snart slut, men den har varit väldigt bra faktiskt.
Tosdagen och fredagen på jobbet var precis som vanligt, satt på D1 då också så fick massa svåra fråger från reperatörerna. Men på fredagen gick det faktiskt mycket bättre för då var det inte så mycket frågor och reperatörerna skickade nästan direkt plocklistor på det dom tagit och dessutom hade dom skrivit upp allt på "gula listan" som dom ska. Vi fikade också på fredagen, ått blåbärs bulle och snackade.
Sen direkt efter jobbet cyklade jag till Solna C för att gå på systemet och jag trodde det skulle ta as lång tid med massa folk men det tog bara en halv timme allt som allt, så det var inte alls farligt.
När jag kom hem så gick jag och duchade och sen blev det mat och sen åkte jag hem till Bella för att spela Beatels monopl och dricka lite. Det var jätte mysigt och roligt. Jag måste också tillägga att jag vann = ) men vi spelade inte klart för det blev försent men vi räknade pengarna och jag hade messt och flest hus så jag vann = ).
Tog nattbussen från Spånga sen, den gick jätte snabbt och jag var hemma vid halv två ungefär.
Sen på lördagen gjorde jag inte så mycket på morgonen, kollade lite repriser på TV och så. Sen ringde D när han hade jobbat klart och hämtade upp mig och så åkte vi först till wok stugan för att äta jätte god mat och sen hem till honom för att ha myskväll med film och så.
Sen idag så rakade jag Ds hår. Det var spännande för det har jag aldrig gjort förut men det gick bra och det blev väldigt bra också ; ) Sen skjusade D hem mig på dan och efter det har jag kollat lite repriser på TV och städat mitt rum och badrummet.
Nu i kväll ska jag nog inte göra så mycket äta och kolla TV typ och sen sova. Blir sen en lång vecka denna vecka ska jobba helg nämligen men har lite eftermiddagar och så, så det ska nog gå bra.
// Ida


Kommentarer
Postat av: Anki

Vem är denna D??

Ring mig när du kan och berätta, ok?!

2009-09-28 @ 00:21:48
URL: http://ankkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0