Fanfanfan

Hej.
Nu kände jag att jag blev lite förbanad här.
Fick nämligen just en komentar från nån anonym person som tycker jag är slampig bara för att jag skriver om killaroch tydligen byter killar hela tiden. För det första dom flesta killar jag träffar blir jag bara kompis med och för dett andra så dumpar killarna mig innan jag får schansen att säja att jag tycker om dom så det är fan inte mig det är fel på och fan inte är jag en slampa heler jag tycker bara om att träffa nytt folk!
Så nu vet ni det!
Ja nu har jag fått ut mig det i alla fall så sluta komentera mitt liv om ni inte vet nått om det!
Ja ja livet går vidare och idag har jag bara jobbat typ, gick ganska bra men lite mycket ibland och lite svåra frågor från reperatörerna ibland men jag fixade det mesta = ).
Nu är det bara två dagar kvar innan det är helg och då vet jag inte vad jag ska göra riktigt, kanske ha spel kväll och spela Beatels spel, jag hoppas det i alla fall = ) och träffa D nått också så klart hihi = ).
Ne nu ska jag kolla klart på Grey's Anatomy. Missade nämligen sista avsnittet på den senaste sesongen så mmåste se om det för sen börjar ju den nya sesongen snart = D.
Ha det bra så länge.
//Ida
P.S jag älskar mitt nya hår Anki, du gjorde världens bästa jobb = ) puss till dig. D.S

Kommentarer
Postat av: Anki

Bra bra! Varsågod! Jag tycker själv att du vart rätt snygg! ;D Puss!

2009-09-24 @ 10:29:07
URL: http://ankkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0