20 fråger om mig

Hejsan.
Har lite tråkigt här på jobbet men har kollat lite bloggar och bestämde mig för att köra en "20 fråger om mig"

1. Hur gammal är du?
22
2. Var bor du?
Stockholm
3. Vem var den sista du träffade?
Några natt jobbare
4. Hur lång är du?
Typ 171cm
5. Vilken var den senaste film du sett?
Oj...är nog Skönheten och Odjuret hemma hos Jonas för typ två helger sen. Har blivit mest serier på senaste tiden

6. Vem ringde du senast?
Till Schenker och frågade varför dom inte hade kommit till oss och hämtat paket på två dagar. Inte så kul för fick bara sitta i telefonkö...

7. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
"Men det lär du väll göra = )" till Barrar

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms fast ska bli bättre på att ringa folk är ju ändå lite trevligare ; )

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? .
Dom är sambos
10. När vaknade du idag? .
Första gången vid typ sju och sen vid halv åtta när Jonas skulle jobba och sen tio
11. Favorit plats?
Oj det blir nog att ligga i soffan hemma hos Jonas på hans mage och kolla serier och halv sova = )
12. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar, en jätte sött svart
13. Vad sover du i?
Trosor och tröja när jag sover hemma och bara i trosor när jag sover hos Jonas
14. Hur många kuddar har du i sängen?
Två och en halv
15. Har du någon gång spytt på fyllan?
Japp tyvärr typ tre gånger två av dom pga Jack....

16. Vill du ha barn?
Japp nångång. Gärna typ två

17. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej faktiskt inte.. Kanske man ska vara glad för att man inte har gjort men vore coolt nångång om det inte har hänt nått jätte alvarligt..
18. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder = ) och roliga saker som tex resor och såna saker

19. Vilken var den senaste bok du läste?
Please kill me! : Deb ocensurerrade historien om punken av Legs McNeil och Gillian Mccain. Ja just det ja den får ni en recention på typ imorgon. Vill ha boken brevid mig nämligen när jag ska skriva den
20. Prenumererar du på någon veckotidning?
Japp Scandinavian Tatto Magazine fast den kommer bara ut typ en gång i månaden... Och sen premunerar jag på Nemie fast den kommer ut änu mer sällan än STM så är ju inte riktigt några veckotidningar ; )

Så där fick ni veta lite mer om mig = ) Hoppas ni tyckte om det.
//Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0