As trött

Hej.
Nu är jag hemma och ska snart sova, är sjukt trött.
Gick ändå bra på jobbet och jag försökte hålla igång också i alla fall på slutet.
När jag kom hem så var jag as grinig och trött och svettig. Och så var man tvungen och ställa sig och göra mat och det var inte kul. Gjorde bara makaroner och korv, orkade inte göra nått annat och sen in i en kall dusch. Det var as skönt = ) var ju så varmt igår och sen när man skulle sova och sen i morse var det ju direkt till jobbet så hann ju inte duscha fören nu.
Har ont i magen lite också men är säkert bara för jag ska ha röd vecka denna vecka så jag hoppas det blir svalt denna vecka. Hatar att ha röd vecka och det är varmt och fuktigt.
Kanske är därför jag är lite irriterad också....
Aja ska läsa lite nu och sen SOVA! Så god natt och sov gott.
//Ida

Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST

hehe :D

2010-08-16 @ 12:28:48
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0