Deppigt

Hej.
Nu har jag plockat allt jag ska men ändå sparat en inventering som jag tänkte göra imorgon bitti.
Är väldigt lugnt på jobbet och tråkigt.... Men får väll gå hem om lite mer än två timmar. Då ska jag hem och göra lunch kolla lite TV och sova och försöka glömma att typ alla man känner är på fest i Bromma eller ute på krogen... Och jag vet att det är fler än mig som jobbar helg men ändå, jag hatar det ibland, specielt den här turen. Jag tycker bättre om när jag har fredag eftermiddag, lördag morgon och söndag eftermiddag. För det är på lördagen det händer saker och allt är typ... Men men är ju min sista helg på ett bra tag, så kämpa på Ida.
Nä nu ska jag sluta deppa här och gå och äta middag.
Hörs sen.
//Ida

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej kul att du svarade! :D

2010-08-28 @ 21:21:01
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0