En bra helg

Hej.
Detta var en väldigt bra helg om man tar bort fredag natt och lördag dag före då var jag full och bakis...
Kräftskivan hemma hos Barrar i Älvslö var jätte trevlig och rolig. Vi var bara fem stycken men fem väldigt bra och trevliga människor = )
Det blev en massa goda kräftor och lite för mycket shotar och vin men annars var den en asa bra kväll.
På lördagen sen låg jag hemma hos Jonas och tittade på tv och tyckte synd om mig själv. Jonas var och repade och lämnade mig aldeles ensam... Men det var ändå ganska skönt att få vara själv en stund och han hade varit en ängel på fredag natten och på lördag morgonen.
Sen när han kom hem efter repet så gjorde han mat ått mig också = ) efter den mådde jag mycket bättre så då åkte vi till BP och spelade biljard och drack typ en cider och vatten... Lite andra människor var också med så klart. Jag var ganska seg den kvällen men det var ändå väldigt trevligt.
Idag har Jonas varit jätte trött och jag har varit lite seg men inte så farligt. Så idag har Jonas legat i soffan medans jag åkte in till stan för att fika med Carro och Bella och sen kom Sabina också.
Nu på kvällen har vi ätit pizza och kollat på film och snart blir det nog att gå och lägga sig och mysa och sova.
Så god natt och sov gott.
//Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0