En bra kväll

Hej.
Efter jag hade kommit hem från Jonas imorse så ått jag frukost och tog det lugnt sen gick jag ett varv runt sjön. Känndes väldigt bra och foten var snäll, jag vågade till och med springa lite på slutet. Det känndes jätte skönt så nu blir det att ta tag i träningen igen i alla fall gå runt sjön så mycket jag kan. Känner mig as flebbig och har inte tränat ordentligt sen mitt friskis och svettis kort gick ut = (
Efter jag hade sprungit så städade jag och duschade sen blev det Solna C. Där möte jag upp Barrar och vi tog en fika och sen kom Jonas också = )
Klockan halv sex till kavrt över sex hann vi tre med fyra lägenhets vissningar också. Alla var väldigt fina och låg bra till så dom vill jag vara med och kolla vad som händer emd dom. Vore så skönt att flytta hemifrån nu. Men blir lite svårt om jag inte får jobbet som jag vill ha.
Har i alla fall nu bestämt mig att det inte blir skola för mig. Det var därför jag inte gick idag. Känns lite tråkigt men men man kan ju plugga hela livet men jag vet inte om jag vill det. Är som sagt gjord mer för att jobba. Så får jag inte reperatörs jobbet blir det att söka jobb som satan. Ska fixa till min cv imorgon och börja skicka ut den tror jag.
Efter jag, Jonas och Barrar hade kollat lägenheter åkte vi hem till Jona soch ått ute på en grill. Jag ått en as god tacko talrik och efter det har det bara blivit snack i lägenheten.
Nu har precis Barrar åkt hem och jag och Jonas ska nog snart gå och lägga oss om det inte blir nått mer Avatar avsnit, som jag hoppas på ; )
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0