En helt ok måndag blev pissig

God morgon.
Eller det är inte en god morgon det är en arg morgon. För jag gick upp första gången vid 5 över 6 nämligen. För på mitt schema står det att jag skulle jobba morgon idag men när jag kommer till jobbet står det att jag har eftermiddag och börjar kl 2. När fan kom det till?! Och när ska jag få reda på det?! Så jävla arg på min chef som missat sagt det till mig eller nått! 
Så när jag såg det på jobbet tänkte jag först vänta på min chef men jag orkade inte och gick hem och sov tills typ nu. Men jag är sjukt trött i alla fall....
Jag vill inte ha eftermiddag. Jag tycker mer om att jobba dag, man får mer ett normalt liv då och på jobbet får man träffa mer folk. Men det är skönt med någon eftermiddag ibland så man får sova lite hos pojkvännen.
Aja nu ska jag gå och handla sen ska jag äta frukost och kolla TV och ta det lugnt.
//Ida
Så här arg var jag i morse ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0