En liten liten hund

God morgon.
Sitter och äter frukost hemma hos Jonas. Ja jag typ bor här specielt när jag har ledig vecka och föräldrarna är på landet ; ).
Är lite piggare idag och uppe tidigt, ska snart in till stan nämligen. Och när jag ska shopa själv så är jag gärna inne vid tio när affärena öppnar så ska bara kasta i mig lite yoogi och sen dra.
Igår var jag och Bella istan och kollade på hund saker för Bella ska köpa en liten liten hund en Yorkshireterrier. Hon har redan tittat på den och får hem den på lördag = ) hon och hennes familj har ju kvar lite saker efter Wille men inte så mycket och denna lilla hund kommer vara mindre också.
Så Bella köpte halsband och en hundväska igår och jag köpte en as snygg MJ väska och så ått vi lunch och hade det jätte trevligt.
Idag ska jag kolla på kläder specielt klänningar på H&M. Men vi får se om det blir nått. Det får ni veta sen när jag kommer hem ; ).
//Ida

En sån här ska Bella få hem fast en kille. Så sjukt sött = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0