En ny dag

God morgon.
Nu har jag gått upp här hemma hos pojkvännen. Vaknade för en stund sen men ville inte riktigt gå upp idag men men nu är jag det i alla fall.
Jonas gick upp vid kvart i åtta för han skulle iväg på en jobb grej men jag hoppas han är hemma snart...
Igår så hade vi bara fredags mys och kollade på film och ått massa onyttigt ; )
Ochj idag blir det först att åka hem till sysslingen och fira henne och sen in till stan och fira världens bästa Bella som fyller år = ) men vet inte riktigt hur hon vill bli firad om det blir utgång eller vad. Jag hoppas på utgång ; ) var länge sen och nu är man ju dessutom ledig tills på tisdag eftermiddag.
Nu ska jag nog kolla på ett avsnit av Avatar och äta frukost.
//Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0