En ny dag

God morgon.
Har nästan sovit tills nu, as skönt. Fast jag vaknade första gången vid kvart i sju för jag var tvungen att gå på toa ; )
Och då passade jag på att  testa foten lite och det gjorde fortfarande ont när jag gick och den var stel. Sen somnade jag om och vaknade vid halv tio att mamma ringde och sen har jag legat och dragit/sovit tills nu.
Foten känns helt ok men som sagt stel och gör lite ont när jag går och har den i vissa vinklar. Men tror den blir  bra snart = ) Den är inte blå än i alla fall ; )
Idag ska jag nog bara ligga i soffan och ta det lugnt och sen åka hem till Jonas och mysa.
//Ida
Jag och Jonas i kväll och i natt ; )


Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

tack så mkt :D följa varandra på bloglovin? :)

2010-08-20 @ 14:53:19
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0