Ensam hemma

Hej.
Nu sitter jag ensam hemma hos Jonas för han är och repar.
Jobbet idag gick bra, hade inte så mycket att göra men tiden gick ganska fort i alla fall ; )
När jag kom hem så duschade jag och sen åkte jag hem till Jonas.
När jag kom hit så såg jag disken och typ dog. Det var sjukt mycket och kladdigt och en matlåda hade börjat mögla... Så ja jag stälde mig och diskade. Tycker inte riktigt om när det är massa disk som bara står och så skulle jag och Jonas göra mat och då behövde vi en del av det som var smutsigt.
När jag stog och diskade så kom Jonas hem och gjorde det sista, det äckligaste = )
Sen gjorde vi köttfärsås och makaroner, blev jätte gott men lite smaklöst även fast vi hade massa krydor i....
Nu ska jag kolla lite på TV men kanske skriver ett inlägg til sen.
//Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0