Första och sista inlägget idag

Hej.
Japp har inte varit hemma idag och det var mycket på jobbet så därför blir det bara ett inlägg idag.
På jobbet gick det så där idag. Alla och gick runt och var typ bitchiga och stressade och bara jobbiga och så hade man mycket att göra hela dagen och det tog aldrig slut.
Men när man väll fick gå hem så åkte jag direkt till stan för att köpa saker till Morris (Bellas lilla lilla hund) som har typ kalas imorgon = )
Sen åkte jag hem till Jonas och åt middag, duchade och åt äppelpaj som jag gjorde. Ja Jonas hjälpte till också men han gjorde middagen ; )
Sen skulle Jonas repa och då körde han hem mig samtidigt. Och sen dess har jag gjort lunch och inte så mycket mer. Och nu ska jag läsa ut min bok, har bara typ 10 sidor kvar och sen sova.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0