God morgon

God morgon.
Sitter hemma hos Jonas och har typ precis vaknat. Har sovit sjukt bra i natt = )
Jag hade precis lagt i från mig min bok och börjat blunda när Jonas kom hem i natt. Han kom vid lite efter 12 så var ju inte äns sent men jag var as trött så det var ganska coolt att jag inte hade somnat än hahaha.
Fast jag vaknade inte vid 6 av att hela sovrummet lucktar nybackade bullar.. Det brukar jag göra för det ligger ett bageri under Jonas lägenhet. Fast ibland kan det nästan lukta för starkt av nybakade saker, fast det gör inte så mycket för det luktar bara gott.
Min plan idag är att åka hem snart och sen bara ligga i soffan och kolla på film och ha det skönt = ) Men jag ska så klart skriva mer här också idag = )
Så vi hörs under dagen.
//Ida

Tänk att känna doften av detta nästan varje morgon ; )

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

men åh vad underbart att vakna av doften av nybakat!

2010-08-17 @ 13:58:45
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0