Hallå

Hej.
Nu har jag kommit hem från stan där jag har fikat med Bella. Vi hade jätte trevligt. Morris var med också, fast han låg bara i sin väska och sov och var jätte duktigt. 
Bella och jag pratade massor om allt och ingenting = )
På jobbet gick det väl bra, var en del att göra men inte för mycket. Men jag är glad att det är sista dagen imorgon, slippa vissa och få göra nått nytt. Men så klart kommer jag sakna dom flesta...
Nä nu ska jag in på facebook och kolla om jag hittar några nya kompisar och sen kolla om Kissie har rakat av sig håret haha. Ja jag läser en del bloggar ; )
Hörs sen innan jag ska sova.
//Ida
Här fikade jag och Bella. Ett väldigt bra fik, har varit här många gånger = )
Var här med Anki också i torsdags ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0