Hatar

Hej.
Finns inte så många saker jag hatar, inte som jag kommer på i alla fall. Men här är två saker i alla fall : 
När folk inte svarar på SMS
När magen fuckar sig som min har gjort idag. Den beter sig som när man är bakis fast jag inte alls är det med tanke på att jag jobbade idag.
Ja jag är hemma nu från jobbet. Skönt men typ as varmt ute, jag typ smälter...
Jag känner att det bara blir typ hat inlägg idag. Föra inlägget var ju inte så kul det heller men men så är det ibland.
Vet inte riktigt vad som händer resten av dagen. Ska med Jonas hem till honom i Bro sen ska vi väll äta middag och sen får man se. Som en kompis skrev i ett sms : en bra kväll är en oplanerad kväll.
Fast jag tycker om när saker är planerat, i alla fall till viss del.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0