Höll på att glömma

Hej.
Höll på att glöma skriva en sista gång här innan jag ska sova.
Jonas har inte kommit hem ännu men det gör inget han kommer när han kommer. Och jag känner mig mer och mer hemma i denna lägenhet så det är helt ok. Sen hade jag en bra serie att titta på också ; ) Avatar nämligen. Är en anime serie som är väldigt rolig och bra.
Nu ska  jag gå och lägga mig och kanske läsa ut min bok. Fast jag vill inte riktigt för den är så bra. Den heter "Innan jag dör" och är skriven av Jenny downham.
Så när jag har läst ut den så får ni två bok resentioner. Imorgon ska jag skriva om "Pleace kill me" i alla fall. Är ju ledig imorgon så kan blogga hela dagen ; )
God natt och sov gott.
//Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0