In och tvätta mig

Hej.
Nu är jag hemma från stan. Det var jätte trevligt att gå runt i stan med Anki, som vanligt = )
VI både åt middag och fikade och gick runt och pratade. 
Jag åt först en hälsotallrik och sen på fiket så åt jag en as god choklad muffin som jag inte orkade äta upp och så drack jag en varm choklad = ) jag har saknat mina varma choklader lite men nu är det så dåligt väder så man kan dricka varmt igen = )
Nu ska jag hoppa in i duschen och duscha i typ ett år för jag är lite kall sen vandringen i stan + att jag är jätte smutsig i håret och känner mig lite halv äcklig. Borde ha duschat för länge sen. Men sån är jag. Först går jag och drar på det men sen när jag väl kommer in i duschen så kommer jag typ aldrig ut ; )
Hörs sen när jag är klar i duschen och ska typ sova.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0