Inte glad över att vara på jobbet idag....

Hej.
Nu istter man på jobbet som vanligt. Är inte alls sugen på att jobba den här helgen... Har eftermiddag idag och sen förmiddag imorgon så man kan ju inte göra någonting idag typ bara hem och sova. Och Jonas och Bella och resten ska på kräftskiva... Jag hatar att missa saker när jag jobbar. Visst det kommer fler fester och så men ändå = (
Är ganska lugnt på jobbet i alla fall och har lite saker att göra också så ska nog gå bra.
Sov hos Joans i natt och igår så var det som sagt släkt middag hemma först och sen åkte vi till Jonas och sen sen gick vi ut och orkade bara ta en öl och sen åkte vi hem och sov. Var sjukt trött igår och det var skönt att Jonas också var det så vi kunde åka hem = )
Men innan vi åkte från mig så var vi tvungna att gå till mitt jobb och hämta min plånbok som jag hade glömt... Inge kul alls. Var så sjukt klantigt också för efter min olycka med foten tycker mamma att jag ska ha med mig leg och sånt till jobbet ifall det händer nått. Min plånbok är svart och jag lägger den på golvet i skåpet och då syns den inte och då glöms den bort och man får gå tillbaka till jobbet vid tio i tio på kvällen och ta halv elva tåget hem till Jonas i stället...
Nu ska jag jobba vidare men nått/några inlägg till här lär det bli idag = )
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0