Knight and day

God morgon.
Sitter hemma hos Jonas och äter frukost och ska åka in till mot stan om någon halvtimme för att shopa m,ed Bella = )
Igår skulle jag, Anki och Nina gått på Gröna Lund och se The Baseballs. Men Nina kunde inte och det skulle regna hela kvällen såg jag på SMHI så jag och Anki bestämde att vi skulle gå på bio istället och äta inna.
Så igår efter jobbet gick jag ner till stationen och där satt Anki och väntade och så åkte vi in.
När vi kom in gick vi och hämtade ut biljetterna direkt och sen gick vi och ått thai mat, så sjukt gott = )
Sen gick vi runt på stan och kollade i fönstrena på massa roliga affärer medans det började regna lite.
Sen var det dags för bion, vi såg föresten "Knight and day" med Carmen Diaz och Tom Cruise. En väldigt rolig och spännande film, kan rekomenderna den.
När vi kom ut efter bion rgnade det ganska mycket men det gjorde ingenting för vi skulle ju ändå hem. Anki blev hämtad av sin pojke och jag tog tunelbanan hem till Jonas.
Jonas kom och möte mig med ett paraply men just då regnade det inte så mycjket ; )
Hemma hos Jonas kollade vi på family guy sen sov vi = )
//Ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0