Kollat lägenheter

Hej.
Är lite seg idag, var ute och firade Bella igår.
Men först åkte jag och Jonas hem till mig för att sen åka till Enköping och fira min syssling som fyller 20 på tisdag. Var jätte trevligt där, vi ått och drack gott.
Sen körde mamma mig och Jonas till Solna centrum och så åkte vi in till stan därifrån.
Vi gick på metro där det skulle vara 90's men vet inte riktigt om det var det men vi hade as kul i alla fall och dansade hela natten = )
Imorse så åkte jag till Solna igen och möte upp mamma och pappa och gick på ca 5 lägenhets vissningar. Dom var finna allihoppa men jag vet inte riktigt om det var nån som var "den perfekta". Men snart hittar man väll den.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0