Lalala

Hejsan.
Nu sitter jag hemma i soffan och softar lite innan släkten kommer på middag.
Hade en as soft dag idag på jobbet. Vi gjorde mycket men samtidigt flamsade vi runt ganska mycket också ; )
Nadine hade födelsedag och sin sista dag idag också så det blev tårta på eftermiddagen också. Och så blev det av tackning för mig, Sammi och Freddy också. Vi slutar på tisdag men blev allt idag. Men hoppas det blir lite på tisdag också ; )
Nä nu ska jag gå och byta om och sminka mig lite innan släkten kommer.
Ja just det ja, jag har fått jobb = D på samma företag fast på Inredningen. Så jag ska börja där på onsdag = ) Är as glad över det.
//Ida

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv : säl ungar är sjuukt sööta :o

alla små djur är söta :p



hur mår du idag då ? :)

2010-08-28 @ 10:57:17
URL: http://rebeccahg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0