Lite smått ångest

Hej.
Jobbet gick bra idag, ganska lugnt.
Men sen hade jag arbets intervju vid lite före ett! Men det kändes bra så nu är det bara och hålla tummarna där = ) 
Efter jobbet skyndade jag mig hem för att göra mig klar till att åka till min första dag i skolan.... Har inte varit i skolan sen jag slutade gymnasiet, alltså för tre år sen.
Men det kändes bra och alla verkade trevliga. Så nu har jag ÅNGEST! Jag vet inte vad jag ska göra. Ska jag börja plugga eller fortsätta jobba?!
Jag är ju mer lagd för att jobba och jag tycker ju inte det är så kul att plugga men jag skulle ju kunna klara av det om jag ger mig fan på det. Men tar jag jobbet så kan jag fixa lägenhet imorgon typ och har min framtid säkrad nästan och jag tror det är väldigt kul att jobba som reparatör. Visst det kommer ju vara svårt där i början men jag kommer få gå lite kurser och så.
Men men får väl diskutera fram och tillbaka och se sen vad jag kommer fram till.
Nu ska jag göra mat och äta med mina föräldrar.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0