Lugn dag

Hej.
Igår hade jag en jätte trevlig dag. Åkte ju till Jessi först och vi sat och pratade massor och ått rostade mackor med honung på = ) våran favorit. Jag fick min tavla också som Jessi har gjort till mig = )
Sen åkte jag till närmaste Gina affär och köpte den as snygga tröjan. Det är en sån som massa folk har tex bloggarna Kenza och Kissie och min kompis Carro har en också. Fast det kan vara hennes systers också...
Jag köpte i alla fall en svart. Lite tråkig färg jag vet men svart är lätt att matcha med andra färger och det är snyggt.
Sen åkte jag till Jonas och när han kom hem så satt vi bara och myste och kollade på film.
Fast vi rakade hans rygg också hihihi. Det var kul och han var jätte blek under håret. Hoppas bara inte Jonas blir arg för jag skriver det här... ; )
Idag har vi typ bara myst runt och nu är Jonas och repar och jag tänkte gå och ducsha snart och sen ska vi ut ikväll.
Men skriver mer om det imorgon.
//Ida
Denna tröja är det jag har, svart = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0