Mysig kväll

God kväll.
Idag har varit en väldigt bra dag. Har bara legat i soffan och tagit det lugnt, precis som man ska göra på sin lediga dag = )
Jag har läst ut min bok också "Innan jag dör" så den ska ni få en recention på någon dag.
Vid halv sex idag gick jag ner till stationen och möte upp Nina och så åkte vi hem till henne och hennes pojkvän och åt middag, rökte, åt chokladbolls deg och pratade massa sex och annat och hade det jätte mysigt = ) Så tack för en trevlig kväll Nina.
Sen åkte jag  hem och gjorde lunch, pratade lite med mamma och borstade tänderna. Och nu sitter jag i sängen och ska snart läsa lite och sen sova.
Imorgon tror jag inte jag hinner skriva så mycket. För först ska jag jobba och där kan man ju inte riktigt sitta och blogga.... Jag ska på jobb intervju på jobbet också om att bli reparatör kl ett, lite nervös för det eftersom jag gärna vill ha det men känns ganska lugnt ändå, jag känner ju dom som ska vara med och så.
Sen ska jag hem och bara byta väska för att sen åka till Nackademin och börja skolan, eller i alla fall ha upprop. Undra hur det kommer kännas att gå in i en skola igen och börja tänka på matte och sånt igen... Var ju tre år sen sist typ. Men jag vet inte ens om jag ska börja eftersom jag hellre vill jobba men vi får se hur det blir.
Nä nu ska jag sova.
God natt och sov gott.
//Ida

Kommentarer
Postat av: Mia

Lycka till i skolan! Förresten skitsnygg tatuering du har!



SV:Kul att du gillade teckningen! Vad glad jag blir!! Tusen tack, det värmer som bara den ska du veta! Kram// Mia - MySketches

2010-08-18 @ 14:01:56
URL: http://mysketches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0