Nokia 6700 slide

Hej.
Nu sitter jag hos Jonas och datanördar lite medans han ducshar.
Ja just det ja jag åkte till Solna C efter jag skrev det förra inlägget. Och när jag var där och skulle precis börja prova några tröjer på Gina så gick brand alarmet i hela Solna C, as läskigt. Jag trodde först att det var någon som hade gått ut med en vara med alarm knappen kvar men sen var det en röst som sa att man skulle gå till närmaste utgång och att det bran. Så alla affärer började stänga och alla gick ut. Sen stog jag där i typ tusen år och väntade på att man skulle få gå in igen eller att Jonas skulle ringa och säja att han hade jobbat klart. Men jag ått en glass samtidigt och det var bra väder så jag ska inte klaga ; ) fast jag fick inte se några brandmän eller rök eller eld.
Sen ringde Jonas och sa att han hade slutat och då gick jag upp till honom och sket i Solna C.
Sen åkte vi till netonet och köpte min as coola snygga Nokia 6700 slide som är rosa = D och sen åkte vi hem och ått blodpudding och fixade i ordning min nya telefon så nu funkar allt på den och jag ser allt som folk skriver = D.
//Ida

Min sjukt snygga och coola mobil = D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0