Oj första idag

Hej.
Japp första inlägget idag...inte bra. Vet inte riktigt varför det inte blev nått imorse. Jag åkte hem från Jonas ganska tidigt för att jag skulle hem och fixa lite saker och så och då tänkte jag skriva ett god morgon inlägg men glömde totalt bort det,...
Men jag har inte gjort så mycket idag, kollat TV och nu sitter man på jobbet igen och gör ingenting typ. Men ska snart börja plocka i hop saker som ska ut till vagnar imorgon.
Hade jätte mycket pallar att fixa ihop förut. Tog till kvart över fem typ innan jag var klar med allt. Jag brukar vara klar vid kvart i fem.
Idag kommer min syster hem också. Hon bor i vanliga fall i Göteborg men nu kommer hon upp för hon skulle springa nån runda med jobbet och innan har hon varit på bröllop. Lite kul att ha syrran hemma = ) Man ser henne inte så ofta nu för tiden och hon ringde mig när jag satt på akuten och tyckte vi skulle åka på en skid semester så måste diskutera det med henne mera = )
Nu ska jag fortsätta jobba.
Hörs sen.
Ursch nu regnar det ännu mera...Hoppas det slutar innan jag ska hem men där kan man inte hoppas för mycket emd tanke på att det har regnat hela dagen typ.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0