På jobbet som vanligt

Hejsan.
Nu sitter man här på jobbet som vanligt och har det ganska lugnt så här en fredags eftermiddag och kommer nog ha det resten av kvällen också. Känns inte så farligt att jobba fredag kväll faktiskt men kanske är för att man jobbar morgon imorgon och att folk inte ska göra nått direkt idag verkar det som. Jonas skulle tvätta och Bella ska ta hand om den lilla lilla hunden = )
Idag har jag inte gjort så mycket mer än åkt hem från Jonas och sen duchat, gjort lunch ochj kollat TV.
Igår efter jobbet åkte jag hem till Jonas och kollade på TV och ått en as god choklad muffin som jag hade köpt på 7 11 och hade det ganska skönt faktiskt, ´var as seg så.. Jonas var och firade en kompis och kom hem ganska sent men när han kom hem så pratade vi igenom massa sker och det behövdes nog. Kanske inte så smart att göra det kl hlav två på natten men men behöver man prata om saker så behöver man ; )
Ikväll kommer mina föräldrar hem också, ska bli trevligt att träffa dom lite = )
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0