Regnbåge

Hej.
Sitter på jobbet nu och har lite små tråkigt. Har gjort allt jag ska och folk verkar fortfarande vara på semester, det är i alla fall inga och hälsar på mig....
Var helt ok att komma tillbaka till jobbet faktiskt bara det att jag inte kan ha mina jobb skor för dom klämer ått där jag gjorde illa mig förut. Så just nu sitter jag i mina röda concers = )
Såg en regnbåge förut = ) så fin var den och jag såg jätte mycket av den. Regnade här nämligen förut men solen sken sammtidigt och då kommer regnbågen fram = )
Nu ska jag kolla in stor bloggarna men vi hörs sen. Vet inte riktigt vad jag ska göra mer ikväll än att sitta här till kvart över nio. Kanske ska till pojken om inte han ska repa...
//Ida

Så fina dom är = ) och den jag såg var väldigt stark i färgerna också, typ som den här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0