Regnit

Hej.
Nu sitter man här på jobbet igen.. Har precis gjort klart allt jag ska göra och har pratat med Anki i telefonen om morgondagen. Vi hade tänkt att gå och se The Baseballs på Gröna Lund nämligen men det ser ut som om det ska regna imorgon också... Så vi bestämde att vi ska nog gå på bio och äta innan istället = ) vi tänkte dra med Nina också.

Jag sov hos Jonas inatt som ni vet och sen åkte jag hem ganska tidigt för jag skulle hem och ducha och göra mat och städa lite innan mamma och pappa kommer hem.
När jag åkte hem så regnade det nästan ingenting men sen när jag precis hade kommit hem så började det spö regna och det slutade typ nu för en timme sen.... Jag blev sjukt blöt på väg till jobbet och dessutom var det punktering på min cykel så jag kommer väll få gå hem ikväll och till och från jobbet imorgon. Men sen är jag ledig resten av veckan = )
Ikväll kommer mamma och pappa hem också. Lite trevligt med sällskap några dagar men sen åker nog dom ut till landet.
Nu ska jag jobba vidare men vi hörs senare.
//Ida

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0