Seg och trött

Hej.
Nu är jag redo för sängen. Är ganska trött och vill sova.
Var väldigt skönt att duscha och nu känner ig mig väldigt fräsch och snygg igen ; )
Har inte gjort så mycket annat i kväll, bara duschat och gjort lunch tills imorgon. Blir sallad imorgon igen. Jag tröttnar aldrig på sallad och det är skönt för då kan man ha det till lunch. Känns som en lagom stor lunch också och så kan man variera sin sallad ganska  mycket också.
Imorgon vet jag inte  om jag hinner skriva så mycket. För först är jag ju på jobbet och sen ska jag hem och då ska vi ordna för en släkt middag och sen vet jag inte vad som händer mer under kvällen. Men nått litet inlägg lär ni få imorgon också ; )
god natt och sov gott.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0