Segt

Hej.
Nu sitter jag på jobbet och har lite halv tråkigt. Har gjort allt jag ska så nu vet jag inte riktrigt vad jag ska göra så tar och skriver ett inlägg här ; ) vilket dessutom är mitt 100 inlägg sen jag startade bloggen = )
Ursch jag är sjukt seg idag, vet inte heler varför. Idag gick jag upp vid 10 och jag är segare idag än igår när jag gick upp vid sex...Konstigt men men är väll så ibland.
Nästa onsdag ska jag på arbetsintervjuv = ) fast det är samma företag jag vill bara byta plats och uppgifter och bli reperatör i stället = ) så jag hoppas det går bra på intervjun så jag får det jobbet. Jag vet nämligen inte om jag skulle klara av och börja plugga som är mitt andra altenativ för hösten och två år framått. Fats börjar jag på Nackademin så är det mycket praktik men första året är nog väldigt mycket plugg och framför allt matte så....
Så nu har ni fått en liten uppdatering lär komma flera om jag hittar nått att skriva om ; )
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0