Ska snart sova

Hejsan.
Nu är jag hemma och har fixat allt jag ska tills imorgon, det vill säja lunch och frukost.
Jag höll på att jobba till nio idag...så sjukt mycket och jag blev ändå inte helt klar. Jag hoppas det inte fortsätter att vara så här mycket. Men det är ju lite skönt ändå för tiden går sjukt mycket fortare.
Efter jag hade gjort lunch och så skulle jag in i badrummet och borsta tänderna och så. Och jag kom fram till att jag gör as mycket saker i badrummet innan jag ska sova. Idag tex så noprade jag ögonbrynen, borstade tänderna, borstade håret, tvättade ansiktet med blackhead eliminating (så man inte får finnar) och sen tvättade jag Dolly. Ja och detta är ju ganska mycket och när jag tar blackhead eliminating så tvättar jag med det typ tre gånger, för man ska ta tills bumullen inte längre blir smutsig.
Men jag kan ju inte förkorta denna processen heller för jag behöver ju oftast göra allt detta. Så det får väll heelt enkelt ta den tid det tar ; )
Nä nu ska jag läsa och sen sova.
Vi hörs imorgon, i alla fall på kvällen hoppas jag.
God natt och sov gott.
//Ida
Den här använder jag. As bra. Jag känner direkt att huden blir frächare = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0