Snart jobbdags

Hej.
Hann/orkade inte skriva igår när jag kom hem till Jonas. Vi kollade på serier och sen somnade vi direkt.
Men innan det var jag hemma hos Bella och träffade hennes hund och Niklas, Olof, Johan och resten av Bellas familj. Hemma hos Bella så ått vi och lekte med lilla Morris och han fick pressenter och var sjukt sött och så glad och liten.
Av mig fick Morris godis, en pip leksak och en ganska stor gosedjurs apa = )
Efter pizzan kom Jonas över till Bella också och satt och pratade och klappade Morris. sen åkte vi hem till honom.
Idag har jag inte gjort så mycket, åkt hem från Jonas, handlat lite och gjort lunch och nu ska jag snart till jobbet.
Så vi hörs när jag får det lite lugnt på jobbet.
//Ida
Vill sätta in en bild på Morris men jag tog inga = ( konstigt men jag ska fixa det nu när jag har så bra kamera på min nya mobil ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0