Snart sovdags

Hej.
Nu sitter jag i sängen och skriver dagens sista inlägg, ska sova snart nämligen.
Det gick bra på jobbet, lugnt och skönt. Hann dock inte läsa ut min bok men ska läsa lite nu men kommer nog inte läsa ut den idag men vi får se = )
När jag kom hem så gjorde jag lunch = sallad med bacon i. Ja jag vet jag äter bara sallad nu mera men det är enkelt och göra och gott. Är det dessutom varmt ute så har jag svårt att äta varm mat, och så vill man ju äta lite nyttigt ; )
Nu har jag en cykel också, pratade med mamma i telefonen och hon hade lämnat garage nyckeln och cykel nyckeln hemma = ) as skönt även fast mammas cykel är as läskig att cykla på men men kanske lär mig den här veckan ; )
Nä nu ska jag ringa Jonas, läsa och sen sova.
Vi hörs.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0