Sov dags

Hejsan.
Nu hade jag tänkt att sova snart. Är ganska trött, märks att det börjar bli slutet av veckan. Och det är jobbigt att ha dagtur hela veckan på jobbet. Fast jag var ju ledig i går ; )
Nu ikväll så har jag ätit en as god middag med föräldrarna och duschat och hålt på med bloggen. jag försöker få in bilder och sånt och det är fan inte enkelt alltså men jag provar mig fram och det funkar ibland. Som nu tex hoppas jag ni kan se bilden här nere på mig och klicka på den så den blir större = ) annars blir det jobbigt....
En blogg ni borde läsa lite då och då är http://www.tjuvlyssnat.se/ sjukt rolig blogg om saker folk har hört på stan. En bra sida att gå in på när man har lite tråkigt. Finns som böcker också, två stycken tror jag i alla fall om inte fler nu.
Här kommer ett exempel på vad som finns för citat :
Krogen Harry B James, Stockholm

Några tjejer ~20 står i toalettkön. En tjej ~25, med sjömanshatt, frågar om hon får gå före i toalettkön, en tjej säger att det är okej, och tjej ~25 går in.
En annan tjej: Jaha, jag trodde vi hade kösystem i det här landet?!
Tjej 1: Ja, men hon hade sjömanshatt på sig, jag tänkte att hon kanske var sjösjuk!

Hahaha så roligt. Tänk vad folk säjer ibland ; ) och man själv om inte annat.
Nä nu ska jag sova.
God natt och sov gott.
//Ida
Bild på mig. Japp jag ser muppig ut men det är mest för att jag testar lite och ser vad som funkar och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0