The Hills

Hej.
Har en lugn dag, har typ bara legat i soffan och kollat TV och haft det skönt = )
Foten känns bättre och bättre. Jag trodde inte det eftersom jag inte har gått så mycket. Trodde det skulle göra ont när jag satte ner foten och det gör det ju men inte alls lika mycket som det gjorde igår.
Just nu kollar jag på The Hills. Har inte riktigt bestämt mig om jag tycker om serien eller inte. Jag har kollat på några avsnitt när det inte finns nått annat att kolla på. Och det är ganska kul att kolla på ibland men det är ju inte världens bästa serie direkt men alltid lite kul med drama grejer ; ) 
Nu ska jag snart åka till Solna C och kolla lite saker och sen möta upp Jonas för att åka med honom hem.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0