Trött dag

Hej.
Igår blev det som sagt utgång. Vi skulle ha en grej för Jonna som ska flytta till Skåne för att plugga och den var lite hemlig så det var därför jag inte skrev det här. Man vet ju aldrig vilka som läser denna blogg ; ) 
Vi började i alla fall vid Odenplan och en pub som heter Vasa. Där satt vi ganska länge och folk kom och gick. Väldigt trevligt var det och en del dricka blev det så klart.
Sen ville folk dansa och då blev det Debaser Medis. Och då hade några droppat av på vägen och det var ju så klart lite synd... Men vi som var kvar hade party och dansade jätte mycket = ) det var jätte kul och så skönt att få dansa av sig. Var jätte länge sen jag var ute och dansade. 
På Debaser kanske det inte var sån musik som jag tycker är så bra och så kul att dansa till men med dom jag var med och stämningen och allt så blev det en sjukt kul och lyckad kväll.
Men idag har jag och Jonas bara tagit det lugnt och kollat på serier och sovit.
men nu sitter jag i min säng och ska snart sova för jag ska jobba morgon imorgon + att jag inte har någon cykel för det är punka på min! Jätte jobbigt och inte kul att gå hela vägen till jobbet = ( men men får väll försöka överleva...
Men vi hörs imorgon.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0