TRÖTT

Hej.
Nu har jag kommit hem och sitter i min säng och skriver på dagens sista inlägg.
Är sjukt trött. Men imorgon får jag sov morgon till kl kvart över sju istället för kl sex. Det är en timme och en kvarts sovmorgon = ) Det behöver jag. Fast sen får jag nog börja runt halv åtta. Men allt sånt får jag reda på imorgon. Är lite nervös men men kommer nog gå bra.
Efter jobbet åkte jag som sagt till Solna C och möte upp Jonas. Sen åkte vi hem till honom och åt pizza och kollade på Avatar. Det är en sjukt bra animerad serie. Vi är inne på säsong två av tre nu = )
Nä nu ska jag läsa lite och sen sova.Men vi hörs imorgon.
God natt och sov gott.
//Ida
Dom tre huvudkaraktärerna = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0