Usch

God morgon.
Fast det är inte en så god morgon... Jag sitter på jobbet och mår lite halv illa. Jag åt ett äpple för ett tag sen nämligen för jag var as hungrig. Gröt håller en inte mätt specilet länge, bara så ni vet ; )
Men jag tog ett äpple i alla fall och ått det som vanligt men sen smakede det lite konstigt men tänkte inte så mycket på det men sen smakade det konstigt igen och igen. Då märkte jag att det var jätte brunt och äckligt högst upp. Så då blev jag så äcklad att jag var tvungen att kaste det. Och jag har typ fortfarande smaken i munnen och känner mig illamående = (. Ja jag överreagerar väll men jag tycker inte om när tex mat börjar bli gammalt och så. Ja jag har lite basil skräk...
Jag som hade tänkt äta lunch nu. Vete fan om jag får i mig min bacon sallad nu = ( men då kanske äckel smaken försvinner.
//Ida


Ett sånt här äpple var det. Fast mitt äpple var alldeles brunt upptill.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0