Väntar på att sockret ska börja värka

Hej.
Sitter på jobbet och är ganska död. Men har druckigt cola och ätit lite godis så hoppas jag är nån energi av det så jag kan göra nått.
Igår eftermiddag kom Jonas och hämtade mig och så åkte vi till Bro för att mata hans pappas katter. Vi köpte mat på vägen också som vi sen åt där i trädgården och hade det skönt. Sen åkte vi tillbaka till stan och duschade och sen åkte vi in till stan och möte upp några kompisar i humlegårde.
Där satt vi och pratade och drack lite sen gick vi mer in mot stan och såg lite av en konsert. Är ju massa konserter i stan nu när det har varit Ung 08 och kulturfestivalen.
Sen hamnade vi på Gondolen och drack massa goda drinckar = ) Dom gjorde as goda vodka lime där, så blev två stycken för mig ; ) sen tänkte vi dra vidare till någonstans runt söder eftersom vi ändå var där men allt stängde ju ett! As dåligt så vi drog till Lymric istället som har öppet till 3 och inte har så mycket i garderob.
Där inne var det väldigt varmt men mysigt som vanligt = )
Sen åkte jag och Jonas hem med ett stopp på McDonalds först.
Var hemma aldeles för sent för mig efter som jag just nu sitter på jobbet.
Diggar inte helt att vara ute as länge när man ska jobba dagen efter men kul hade jag i alla fall och det är ju huvudsaken = )
Sen imorse så gick jag upp vid lite efter elva och åt en ordentlig frukost och kollade internet sen kom Jonas upp och då skulle jag typ åka till jobbet direkt.
Och här på jobet idag är det ganska lugnt fast har lite och göra tex inventera och städa men det är så fuktigt/varmt så vill vänta lite + att jag är as seg. Men men går nog bra och så får jag gå och lägga mig i tid ikväll.
//Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0