Kräftskiva

Hej.
Nu sitter jag hemma hos pojkvännen och hackar hans dator tihi.
Ne han står i duschen och jag fick inte följa med så jag tänkte skriva lite här.
Ikväll blir det årets första kräftskiva i Älvsjö. Ska bli kul fast jag kommer nog inte äta allt för många kräftor. Tycker det är gott och så men det räcker med typ 10.
Jobbet gick bra idag, hade saker att göra nästan hela tiden så då går ju tiden lite fortare och så fick jag gå hem tidigare och det var skönt så jag hann duscha och så innan Jonas kom och hämtade mig.
Jag tror det kommer bli en lugn och skön helg bortsett från idag ; ) men jag skriver här igen imorgon eller på söndag. Nu ska jag gå och sminka mig sen blir det Älvsjö = )
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0