R.I.P Dolly eller.....

Hej.
Ja jag hade lite panik tidigare idag....
Jag sov hos Jonas inatt eftersom jag har eftermiddag idag på jobbet och för att vi har två månade idag = ) jag gick upp på toa och stängde fönstrena för att det regnade vid typ fyra och när jag kom tillbaka till sängen så låg det en kula i sängen och jag undrade vad det va och la den i fönstret och somnade om.
Jonas åkte sen vid åtta till jobbet och jag låg kvar och sov till typ tio.
När jag skulle gå så såg jag den lilla kulan och funderade fortfara´nde vad det va för nått. Men tänkte inte så mycket på det och åkte hem.
Sen när jag precis hade skrivit det förra inlägget så kollade jag på Dolly och upptäckte då att hon saknade en kula! Hon kunde alltså ramla ut vilken sekund som helst! Jag fick panik och sms Jonas om att det var min kula som låg i hans fönster.
Men jag kom på att det var en panik sitvation så jag ringde nästan direkt efter sms och Jonas hade då hitta kulan och han var hemma hos sig och ått lunch så han skulle komma över när han hade ätit klart.
Så då lungnade jag ner mig lite men hade ändå lite panik...
Jonas kom på några minuter och hjälpte mig då att sätta tillbaka kulan och lungna ner mig <3.
Så Dolly kommer överleva och nu mår hon bra = )

Nu sitte jag på jobbet och har gjort allt jag måste så nu ska jag bara sitta här och vakta telefoner och hjälpa reperatörer om det kommer in någon...

//Ida

P.S ni som inte vet det så är Dolly min percing i bröstvårtan ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0