Twitter blogg?

Hej.
Ja detta var ju ett tag sen man var här...
Visste inte om jag ville behålla denna blogg och det var så mycket att skriva om hela tiden så jag hade en lång paus.
Men nu har jag tänkt om och nu ska jag fortsätta med denna blogg fast jag ska göra den litte mer som en twitter alltså skriva kortare inlägg och då kanske fler om dagen men så klart känner jag för att skriva ett långt inlägg så gör jag ju det = )
Uppdate sen sist: Västindien resan var kul och skön men jag ska aldrig mer segla! Tyvärr inget för mig.
Jobbar kvar på samma lager jobb som förut men börjar tröttna efter nu ett och ett halft år nästan. Men får antagligen bara vara kvar tills sista augusti och då blir det nått annat jobb eller börja plugga.
Bor fortfarande hemma men kollar på egen lägenhet men vill inte fixa nån än eftersom jag inte vet hur det blir med jobb...
Fortfarande tillsammans med världens bästa pojkvänn Jonas. Åtta månader idag faktiskt. Grattis till oss <3
Ja det är väll det som har hänt nu blir det frukost och sen laga middag till jobbet och sen åka och jobba.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0